4.1.2022 16.13
Ajankohtaista, Sähkömarkkinat

Tasehallintahankkeen hankeuutisia seuraamalla pysyt ajan tasalla

Pohjoismainen tasehallintahanke on laaja, monivuotinen kehitysohjelma, jota toteutetaan sekä kansallisella että pohjoismaisella tasolla. Se muuttaa tapaa, jolla sähköjärjestelmä tasapainotetaan. Hanke uudistaa reservimarkkinoita ja taseselvityksen sekä mahdollistaa Pohjoismaiden siirtymisen eurooppalaisille reservimarkkinapaikoille.

Tasehallintahanke vaikuttaa kaikkiin sähkömarkkinatoimijoihin sekä jakeluverkkoyhtiöihin - ne kaikki ovat mukana muutoksen toteutuksessa. Tehostamme hankkeen viestintää julkaisemalla sähköpostiin jaettavia hankeuutisia noin kerran kuukaudessa. Hankeuutiset tiivistää ajankohtaiset asiat, kertoo hankkeen etenemisestä ja vinkkaa miten ja mistä löytää yksityiskohtaisempaa tietoa.

Mikäli et ole vielä saanut hankeuutisia sähköpostiisi, voit tilata ne lähettämällä tilaajan etu- ja sukunimen sekä sähköpostiosoitteen osoitteeseen tasehallintahanke@fingrid.fi

Lisäksi hankeuutiset julkaistaan Fingridin tasehallintahankkeen nettisivuilla kohdassa Tasehallintahankkeen uutiset.

Lisätiedot:

Maria Joki-Pesola, Fingrid, maria.joki-pesola[at]fingrid.fi