3.1.2024 08.16
Ajankohtaista, Sähkömarkkinat

Pohjoismainen flow based -sidosryhmätilaisuus 7.2. Tukholmassa

Pohjoismaiset flow based -sidosryhmätilaisuudet jatkuvat alkuvuonna 2024. Seuraava koko päivän sidosryhmätilaisuus järjestetään 7.2. Tukholmassa.

Pohjoismaiset kantaverkkoyhtiöt järjestävät 7.2. koko päivän sidosryhmätilaisuuden Tukholmassa uudesta flow based -kapasiteetinlaskentamenetelmästä. Tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös Teams-yhteydellä. Paikan päälle tulevia pyydetään ilmoittautumaan viimeistään 24.1.

Noin kolmannes tilaisuuden esitysajasta varataan sidosryhmien esityksille. Jos sinä tai edustamasi organisaatio haluatte pitää esityksen flow based -menetelmään tai sen käyttöönottoon liittyvistä analyyseista tai havainnoista, ilmoitathan lyhyen kuvauksen esityksesi aiheesta ja aikatoiveesi viimeistään 19.1.

Lisätietoa tilaisuudesta ja tarkemmat ohjeet ilmoittautumisesta Nordic RCC:n sivuilla: News-update-22-December-2023.pdf (nordic-rcc.net).

Muita tilaisuuksia aiheesta:

Rinnakkaisajon tulosten läpikäyntitilaisuus 18.1.2024 klo 10.00 - 12.00 (Suomen aikaa): Teams-linkki ja lisätiedot

Lisätietoa:

Meri Viikari, Fingrid Oyj, puh. +358 30 395 4458
flowbased@fingrid.fi

Jos haluat mukaan Fingridin flow based -sähköpostilistalle, lähetä yhteystietosi yllä olevaan sähköpostiosoitteeseen.