28.4.2022 12.34

Fingrid on edelleen yksi Suomen parhaista työpaikoista!

Fingrid sijoittui upeasti kolmannelle sijalle Suomen parhaat työpaikat 2022 -listauksessa, jonka Great Place to Work Finland julkisti 27.4.2022. Kolmas sija suurten yritysten sarjassa on hieno osoitus pitkäjänteisestä työstä, jota Fingridillä on tehty muun muassa rohkean esihenkilötyön kehittämiseksi.

Fingrid oli tänä vuonna enimmäistä kertaa mukana suurten yritysten sarjassa ja kolmas sija otettiinkin Fingridillä vastaan ilolla. Great Place to Work -tutkimukseen Fingrid osallistui nyt jo seitsemännen kerran, edellisellä kerralla tuloksena oli vuonna 2020 keskisuurten yritysten sarjan seitsemäs sija.

- Tämä oli upea tulos, josta kiitos kuuluu henkilöstölle. Hyvä tuloksemme on varmasti joukkuehenkemme ja valmentavan johtamistyylimme ansiota. Yhtiö luottaa siihen, että jokainen tekee parhaansa. Työn imua lisää myös merkityksellinen tehtävämme. Etenkin näin kriisiaikoina kannamme ylpeästi vastuuta Suomen sähköjärjestelmän toimivuudesta ja kehittymisestä, henkilöstö- ja viestintäjohtaja Tiina Miettinen toteaa.

Great Place to Work -tutkimuksen tulosten mukaan Fingridistä tekee hyvän työpaikan yhteistyö ja yhteishenki, osallistaminen, sekä kokemus mahdollisuudesta vaikuttaa ja osallistua päätöksentekoon. Fingridiläiset ovat myös ylpeitä tekemästään työstä ja kokevat työnsä merkitykselliseksi. Vastauksissa korostuivat myös työpaikan ilmapiiri, yhteiskunnallinen rooli sekä joustava työaikamalli.

Suomen parhaat työpaikat -lista on nähtävissä kokonaisuudessaan täältä >

Tiina Miettinen, johtaja, henkilöstö ja viestintä, puh. 030 395 5153