1.2.2021 09.45
Ajankohtaista, Projektit

Voimatel ja Fingrid solmivat sopimuksen tietoliikenneverkkojen palveluista

Voimatel ja Fingrid ovat allekirjoittaneet sopimuksen telejärjestelmien ylläpitopalveluista. Sopimus on kolmivuotinen ja kattaa Fingridin tietoliikenneverkon suunnittelun, valvonnan ja operoinnin.  Sopimukseen sisältyy kahden vuoden jatko-optio.

- Voimatelin ja Fingridin välinen sopimus on strategisesti merkittävä kumppanuus Fingridin kanssa tietoliikenneverkon valvonnasta ja operoinnista ja se  on hieno osoitus palvelukykymme uskottavuudesta ja laadusta, joka on syntynyt pitkäjänteisen työn tuloksena.  Kumppanuudella vahvistamme energiaverkkojen valvonta- ja operointipalveluitamme ja etenemme energian hallinnan strategiassamme suunnitelmamme mukaisesti, toteaa Voimatelin toimitusjohtaja Timo Rask.

Fingridissä nähdään sopimuksen merkittävyys osana yhtiön kriittisten palvelujen kehitystyötä.

- Sopimuksen myötä Voimatelillä tulee olemaan merkittävä rooli liiketoiminnallemme kriittisen palvelun tuottamisessa ja kehittämisessä. Haluammekin toivottaa uuden kumppanin tervetulleeksi uudistaessamme telekunnossapidon toimintamallia, sanoo johtaja Timo Kiiveri Fingridistä.

toimitusjohtaja Timo Rask Voimatel Oy puh. 050 361 9246

johtaja Timo Kiiveri Fingrid Oyj,  puh. 040 543 3039