15.7.2019 10.02

Fingrid Kansalaistorilla SuomiAreenassa

Porissa järjestetään maanantaista 15.7. perjantaihin 19.7. kestävä SuomiAreena. Areena on yhteiskunnallisiin keskusteluihin keskittyvä tapahtuma, joka järjestetään jo 17. kerran. Tämän vuoden teemana on tulevaisuuden osaaminen ja innovaatiot.

Torille ja kävelykadulle levittäytyvällä Kansalaistorilla erilaiset järjestöt ja yritykset esittelevät toimintaansa. Paikalla on eri alojen asiantuntijoita, jotka tarjoavat tietoa ja tekemistä.

Kansalaistorilla sijaitsee myös MTV-lava, josta lähetetään viikon aikana muun muassa kaikki suorat ohjelmat MTV3-kanavalle.

Fingrid osallistuu tapahtumaan ensimmäisen kerran. Yhtiön löytää Kansalaistoriksi kutsutulta Eetun aukio, koju numero 46 (Itäpuiston ja Yrjönkadun kulmaus). Fingridin teemana on kertoa kantaverkon 90-vuotisesta historiasta, mutta myös tulevaisuuden haasteista ja mahdollisuuksista. Alueella ilmestyvässä Satakunnan Kansassa ja Maaseudun Tulevaisuudessa kerrotaan Fingridin tehtävästä.

Fingridin työntekijöistä Fingridin mökissä työskentelevät: Heidi Uimonen, Laura Mikkola, Jenni-Julia Saikkonen, Taneli Leiskamo, Onni Härmä, Mikko Poranen. Käytännön järjestelyistä paikan päällä vastaa Hanna-Kaisa Liikanen.

Mökissä vierailevilla on mahdollista muun muassa "polkea kuntopyörillä kantaverkkoon sähköä" ja saada aktiivisuudesta itselleen kahvilipuke. Muutoin tarjoamme kuulijoille yleistietoa Fingridistä ja kantaverkosta. Heidi Uimonen osallistuu kahteen paneelikeskusteluun maanantaina 15.7.

Heidi on kello 12.00-13.00 Energiateollisuuden kisassa mukana kilpailemassa asiantuntijoiden joukkueessa lukiolaisia ja Teknologiateollisuutta vastaan. Kello 18.00 Heidi hyppää Työ- ja elinkeinoministeriön paneeliin puhumaan sähköjärjestelmän siivoustalkoista sähkömarkkina-asiantuntijan roolissa.

Fingrid seuraa SuomiAreenaa omien some-tiliensä kautta. Seuraa sinäkin. Päivityksiä on tulossa yhtiön Twitter, Facebook, LinkedIn ja Instagram -tileille.

Marjaana Kivioja, viestintäpäällikkö, puh. 030 395 5267

Ladattavat tiedostot