5.2.2019 13.10

Fingrid jälleen Suomen innostavimpia työpaikkoja

Fingrid on jo kolmantena vuonna peräkkäin arvioitu Suomen innostavimpien työpaikkojen joukkoon. Tunnustus viestii henkilöstön omistautuneisuudesta ja Fingridin panostaneen toiminnan kehittämiseen kuuntelemalla henkilöstönsä näkemyksiä yritykselle tärkeistä asioista.

Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustus myönnetään vuosittain organisaatioille, jotka ovat saavuttaneet erinomaiset arviot Corporate Spiritin henkilöstötutkimuksessa henkilöstön omistautuneisuuden mukaan. Fingrid saavutti tänä vuonna toisen sijan keskisuurten yritysten sarjassa.

Fingridin saama tunnustus jo kolmantena vuonna peräkkäin on ollut mahdollista innostuneen, motivoituneen ja omistautuneen henkilöstön kanssa. Fingridin yrityskulttuuri tukee yhteistyön ja avoimuuden ilmapiiriä, ja työpaikalla innostutaan ja innostetaan yhdessä tekemällä. Fingridiläiset kokevat työnsä yhteiskunnan kannalta tärkeäksi ja merkitykselliseksi.

"Henkilöstötutkimuksemme mukaan työn mielekkyys, yhteisöllisyyden tunne ja mahdollisuus vaikuttaa, tekevät Fingridistä innostavan työpaikan. Yhdessä tekeminen näkyy päivittäin työpaikallamme ja saa viihtymään töissä. Olemme iloisia, että fingridiläiset viihtyvät työssään ja olemme jälleen yksi Suomen innostavimpia työpaikkoja”, Fingridin henkilöstö- ja viestintäjohtaja Tiina Miettinen toteaa.

Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustus myönnetään kolmessa eri sarjassa yrityksen henkilöstömäärän mukaan. Tänä vuonna suurten yritysten sarjan voiton vei Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa, keskisuurten Suomalainen kirjakauppa ja pienten yritysten NEOT. Suomen innostavimmat työpaikat 2018 -lista julkistettiin 5.2.2019.

Tiina Miettinen, henkilöstö- ja viestintäjohtaja, puh. +358303955153