25.10.2018 12.52
Ajankohtaista, Sähkömarkkinat

Pohjoismaisen kapasiteetinlaskentahankkeen sidosryhmäfoorumi joulukuussa

Kapasiteetinlaskentahankkeen sidosryhmäfoorumi järjestetään 11. joulukuuta Tukholmassa. Ilmoittaudu tilaisuuteen 4.12. mennessä.

Pohjoismaisten kantaverkonhaltijoiden yhteinen kapasiteetinlaskentahanke (CCM-projekti) järjestää tiistaina 11.12. sidosryhmäfoorumin Tukholmassa. Tilaisuus järjestetään Arlandan lentokentällä.

Kaikki sidosryhmät ovat tervetulleita tilaisuuteen kuulemaan ja keskustelemaan CCM-projektin ajankohtaisista asioista. Tilaisuudessa keskitytään kesällä hyväksyttyyn vuorokausimarkkinoiden ja päivänsisäisten markkinoiden kapasiteetinlaskentamenetelmään, siirtoihin perustuvan (flow based) -laskentamenetelmän käyttöönoton edellytyksiin sekä alustaviin aikatauluihin. Lisäksi asialistalla on FCA-suuntaviivan mukaisen pitkän aikavälin kapasiteetinlaskentamenetelmäehdotuksen tilannepäivitys.

Pyydämme kaikkia kiinnostuneita ilmoittautumaan tilaisuuteen seuraavan linkin kautta 4.12. mennessä: https://ccm-shf-2018.eventbrite.nl

Lisätiedot:

Heini Ruohosenmaa, erikoisasiantuntija, markkinaratkaisut, Fingrid Oyj, puh. 030 395 4187