6.2.2018 13.26

Fingrid on yksi Suomen innostavimmista työpaikoista

Fingrid on mukana Suomen innostavimmat työpaikat 2018 -listalla, joka julkaistiin 6.2.2018. Mukana oleminen viestii siitä, että Fingrid on panostanut toiminnan kehittämiseen kuuntelemalla henkilöstön näkemyksiä yritykselle tärkeistä asioista, ja henkilöstö on innostunutta, motivoitunutta ja kokee työnsä merkitykselliseksi ja tärkeäksi.

Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustus myönnetään PeoplePower®-henkilöstötutkimuksessa erinomaiset tulokset saavuttaneille organisaatioille. Suomen innostavimmissa työpaikoissa on korkea henkilöstön omistautuneisuus ja ne kehittävät toimintaansa pitkäjänteisesti yhdessä henkilöstönsä kanssa.

Suomen innostavin työpaikka vuonna 2018 on Suomalainen Kirjakauppa, toiseksi sijoittui Osuuskauppa Suur-Savo ja kolmanneksi Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa. Listalle pääsee vuosittain noin kuusi prosenttia suomalaisista yrityksistä, Fingrid on mukana jo toista vuotta peräkkäin. TOP-3 sijoittujat nimetään paremmuusjärjestyksessä, muut mukana olevat yritykset luetellaan aakkosjärjestyksessä

"Toimintaympäristömme on ainutlaatuinen ja henkilöstöämme yhdistää vahva arvopohja: koemme työmme merkitykselliseksi ja yhteiskunnan toiminnan kannalta elintärkeäksi. Tehtävämme yhteiskunnan sähkönsaannin varmistajana on vastuullinen, mutta teemme työtämme innostuneina, olemme valmiita uusiin haasteisiin ja kehitämme osaamistamme jatkuvasti", kuvailee Fingridin työskentelykulttuuria henkilöstö- ja viestintäjohtaja Tiina Miettinen

"Henkilöstötutkimuksemme mukaan työn sisältö, itsenäiset työtehtävät, osallistumisen ja vaikuttamisen mahdollisuudet ja vahva yhteisöllinen Me-henki, tekevät Fingridistä innostavan työpaikan. Tämä joukkuehenki näkyy päivittäin arjessamme sekä yhteisissä tilaisuuksissamme, innostus tarttuu ja saa viihtymään töissä. Olemme hyvillämme ja iloisia siitä, että olemme jälleen mukana innostavien työpaikkojen listalla. Hienoa, että fingridiläiset viihtyvät ja kokevat työnsä mielekkääksi", Miettinen lisää.

henkilöstö- ja viestintäjohtaja Tiina Miettinen, puh. 030 395 5153

P3A9267_rajattu