21.2.2018 13.37

Avoin työpaikka: talous- ja analytiikkapäällikkö

Fingridin talous  ja rahoitus -toiminto etsii osaajaa konsernin ulkoiseen ja sisäiseen laskentaan sekä analytiikan kehittämisen tehtäviin.

Fingridin talous- ja rahoitustoiminnossa työskentelee kymmenen huippuammattilaista vastaten yhtiön liiketoiminnan kehitykseen, talousohjaukseen, ulkoiseen laskentaan, rahoitukseen ja riskienhallintaan liittyvistä tehtävistä.

Talous- ja analytiikkapäällikkönä vastuullasi ovat konsernin ulkoinen ja sisäinen laskenta sekä analytiikan kehittäminen.  Tulevassa tiimissäsi työskentelee neljä laskennan ja analytiikan asiantuntijaa. Vastuullasi on myös yhteistyö kirjanpitopalveluja tuottavan palveluntarjoajan kanssa. Esimiehesi on konsernin talous- ja rahoitusjohtaja.

Sinulla on kokemusta vaativista taloushallinnon tehtävistä ja sitä kautta muodostunut laaja kokonaisnäkemys talousfunktiosta ja sen eri osa-alueista. Sinulla on hyvä ymmärrys IFRS -konsernilaskennasta, tilinpäätösraportoinnista, listayhtiön hallintotavoista sekä verotuksesta. Lisäksi arvostamme Business Intelligence-näkemystä sekä osaamista modernin raportoinnin työvälineistä. Olet toiminut esimiesroolissa ja sinulla on hyvät ihmisten johtamisen taidot. Verkostoidut sekä yhtiön sisällä että ulospäin ja rakennat kontakteja pitkäjänteisesti. Kehität taloushallintoa ja analytiikkaa ja rohkaiset organisaatiota kyseenalaistamaan ja tuomaan esiin uusia ideoita toiminnan kehittämiseksi.

Fingridissä saat laajan vastuualueen ja osaavan tiimin johdettavaksesi sekä tarvitsemasi kehitysresurssit. Panostamme työntekijöidemme hyvinvointiin ja kehittämiseen, siksi ihmiset viihtyvät meillä.

Lue lisää tästä tehtävästä ja hae viimeistään 6.3.2018 yhteistyökumppanimme MPS:n sivuilla täällä.

Ihmisiä aulassa