18.5.2018 10.51

Avoin työpaikka: lakimies

Fingridin lakiasiat-yksikön tehtävänä on osallistua vaihteleviin ja vaativiin energia-alan hankkeisiin. Lakimiehet osallistuvat kansallisten ja Euroopan sähkömarkkinoita koskevien sääntöjen laatimiseen ja implementointiin sekä kantaverkkoyhtiöiden yhteistoimintaan. Lakimiehet laativat erityyppisiä sopimuksia yhtiön ja sen yhteistyökumppanien välille ja ovat tiiviisti mukana myös eri liiketoimintaprosessien kehittämisessä. Fingridissä työskentelee tällä hetkellä neljä lakimiestä.

Yksikkö etsii joukkoonsa lakimiestä. Fingridissä tehtäväsi ovat monipuoliset ja laaja-alaiset, kuten yritysjuristilla yleensäkin. Erilaisten sopimusten laadinta ja neuvottelut ovat työssäsi tavallisia tilanteita, joissa sinulla on aktiivinen rooli. Et pelkää tarttua uusiin haasteisiin liittyivät ne sitten energia-alan sääntelyyn, rahoitukseen, urakka- tai palveluhankintoihin. Tehtäväsi painopisteet määräytyvät osaamisesi, mielenkiintosi ja yksikön tarpeiden perusteella.

Sinä olet koulutukseltasi OTM (tai vastaava), ja olet tehnyt lakimiehen töitä vähintään 5 vuoden ajan joko yritysjuristina tai asianajotoimistossa. Englanniksi työskentely sujuu sinulta sekä suullisesti että kirjallisesti. Olet työssäsi aktiivinen tiimipelaaja, joka uskaltaa sanoa mielipiteensä. Haluat pureutua liiketoiminnan ytimeen ja tarjoat mieluummin ratkaisuja kuin osoitat ongelmia. Kehittyminen ja uuden oppiminen sekä vaihtelevat työtehtävät ovat sinulle mieluisia asioita.

Tule työskentelemään yhteen Suomen parhaista työpaikoista! Tutustu tehtävään ja hae 30.5. mennessä sivuillamme täällä.

Suunnittelua yhteistyössä