Avoin työpaikka: Kiinteistöautomaatioasiantuntija verkon hoito -yksikköön

Fingrid on vastuullinen ja kansainvälisesti arvostettu yhtiö, joka tekee yhteiskunnallisesti merkittävää työtä vastaamalla Suomen kantaverkosta, sähkönsiirron selkärangasta. Fingrid on keskeinen vaikuttaja energia-alan murroksessa ja kehittää tulevaisuuden puhdasta sekä markkinaehtoista sähköjärjestelmää yhdessä satojen palvelutoimittajiensa kanssa.

Verkon hoito -yksikkö toimii vahvana asiantuntijatukena kaikissa tilaus-toimitusketjun vaiheissa ja vastaa mm. kantaverkko-omaisuuden elinkaaren hallinnasta, siihen liittyvästä ohjeistuksesta, koulutuksesta ja tilastoinnista.

Meillä on avoin ja yhteisöllinen työskentelyilmapiiri. Jaamme aktiivisesti tietoa ja tuemme toisiamme ihan joka päivä. Kannustamme totuttujen ratkaisuiden kyseenalaistamiseen, itsenäiseen ajatteluun ja vastuunottoon oman työn organisoinnista. Olemme yksi Suomen parhaista työpaikoista.

Haemme verkon hoito -yksikköön Helsinkiin toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

kiinteistöautomaatioasiantuntijaa

Sinun vastuullasi on Fingridin sähköasemien kiinteistöautomaatioasiat kokonaisuudessaan kattaen mm. LVI-, kameravalvonta- ja kulunvalvontajärjestelmät. Tulet luomaan Fingridin kiinteistöautomaatiojärjestelmien tulevaisuuden ja sen digitalisoinnin suuntaviivoja omistamiemme 120 sähköaseman osalta. Lisäksi hallinnoit oman vastuualueesi laite- ja kunnossapito-ohjeita sekä kilpailutat kunnossapitohankekokonaisuuksia. Avustat myös investointi- ja perusparannusprojekteja kiinteistöautomaatioasioissa.

Tehtävässä menestyminen vaatii vahvaa kiinteistötekniikan ja -automaation osaamista ja etenkin halukkuutta kehittää uutta kiinteistöautomaation saralla.

Toivomme saavamme avoimen ja innostuneen työkaverin, jolla on aitoa kiinnostusta asioiden kehittämiseen. Sinulla on vastuullinen ja oma-aloitteinen työskentelyote sekä halu tehdä työsi hyvin. Olet myös valmis työskentelemään tarvittaessa työmaaympäristössä sekä matkustamaan kotimaassa. Koulutustaustasi on tekninen.

Arvostamme kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Sinulla on kokemusta kiinteistöjen automaatiojärjestelmistä, palvelukonsepteista, kunnossapidosta ja investoinneista. Englannin kielen sujuva kirjallinen ja suullinen taito on eduksi monikulttuurisessa ympäristössämme.

Tarjoamme mielenkiintoisen, haastavan ja vastuullisen tehtävän osaavien asiantuntijoiden joukossa sekä mahdollisuuden kehittyä työssäsi. Saat vastuuta ja pääset toteuttamaan itseäsi. Meillä on kilpailukykyiset työsuhde-edut ja panostamme työn joustavuuteen. Fingridin työntekijänä olet osa joukkuetta, jota yhdistää ennakkoluulottomuus, rohkeus ja avoimuus, kun viemme Suomea yhdessä kohti tulevaisuuden sähköjärjestelmää.

Tule osaksi energistä ja asiantuntevaa joukkoamme – täällä saat työllesi vahvan tiimin tuen, sekä työsi jäljen näkyviin vastuullisen tehtävän parissa! Meille on tärkeää jatkuva itsensä kehittäminen ja asiantuntijoillemme on rakennettu urapolku tukemaan kehitystä.

Lue lisää ja hae paikkaa 26.8. mennessä täältä.