7.7.2017 15.25
Ajankohtaista

Kesätyökokemus muistetaan pitkään - Fingrid palkkasi kesäksi 2017 lähes 40 kesätyöntekijää

Fingrid haluaa palvelukseensa tulevaisuudessakin alan parhaat osaajat ja siksi panostamme voimakkaasti myös kesätyöntekijöiden viihtymiseen. Moni kesätyöntekijä palaa ja jää taloon pitkäksi aikaa.Palkkasimme kesäksi 2017 lähes 40 kesätyöntekijää. Tehtävät liittyvät voimajohto- ja sähköasemien omaisuuden hallintaan, voimajohtoalueiden raivausten suunnitteluun ja seurantaan, voimajärjestelmän suunnitteluun ja käyttöön, kantaverkkopalveluihin ja sähkömarkkinoihin. Kesätöitä tehdään myös ICT:n, lakipalveluiden sekä viestinnän ja tiedonhallinnan tehtävien parissa.

Kesätyöntekijät tapasivat toisensa kesäkuussa järjestetyssä yhteisessä perehdytyspäivässä.  Fingridin verkkolehdestä voi lukea muutaman perehdytyspäivässä mukana olleen kesätyöntekijän odotuksista ja tuntemuksista.

Katso myös lehdestä videohaastattelu, jossa TET-harjoittelija Aapo Kivioja, sähköinsinööriopiskelija Johannes Koski, juristiopiskelija Silja Piironen ja diplomityöntekijä Eveliina Seppälä kertovat kesätyöstään.

Tutustu videolla myös Fingridin toimitusjohtaja Jukka Ruususeen ja henkilöstö- ja viestintäjohtaja Tiina Miettiseen, mitä neuvoja heillä on kesätyöntekijöille?

Fingrid osallistuu tänäkin vuonna Vastuullinen kesäduuni -kampanjaan, jonka tarkoituksena on haastaa työnantajat tarjoamaan nuorille enemmän ja laadukkaampia kesätyöpaikkoja.

Lisätietoa Fingridistä työnantajana löytyy rekrytointi-sivuiltamme.