7.2.2017 11.45

Fingrid sijoittui toiseksi Suomen innostavimmat työpaikat 2017 -mittauksessa

Fingrid Oyj on saavuttanut erinomaiset tulokset vuoden 2016 henkilöstötutkimuksessa. Tulosten perusteella Fingrid on yksi Suomen innostavimmista työpaikoista vuonna 2017. Yhtiö sijoittui toiseksi mittauksessa, jossa oli mukana noin 200 yli 100 hengen yritystä. Tulos perustuu Corporate Spiritin Peoplepower® -henkilöstötutkimukseen, joka toteutettiin vuoden 2016 aikana.
Suomen innostavimmat työpaikat –tunnustus viestii, että Fingrid on panostanut toiminnan kehittämiseen kuuntelemalla henkilöstön näkemyksiä yritykselle tärkeistä asioista. Yrityksen henkilöstö on innostunut, motivoitunut ja omistautunut työskentelemään yrityksen päämäärien ja liiketoiminnan kasvattamisen puolesta.

Henkilöstö- ja viestintäjohtaja Tiina Miettinen Fingridiltä iloitsee palkinnosta: ”Tämä on palkkio pitkäjänteisestä työstä henkilöstöasioiden edistämiseksi yhtiössä. Työtä on tehty suunnitelmallisesti yhdessä työntekijöidemme kanssa.”

”Kiitän koko henkilöstöämme hienosta saavutuksesta, innostuneisuudesta ja halusta olla mukana rakentamassa Fingridin menestystarinaa. Samalla haluan onnitella kisan voittanutta Suomalaista Kirjakauppaa hienosta tuloksesta.”

Millainen on innostava työpaikka?

Innostus tekee elämästä mielenkiintoisempaa, hauskempaa ja luovempaa. Se tukee hyvinvointia ja jaksamista. Innostus synnyttää innovaatioita ja tuottaa tulosta. Innostava työpaikka on tulevaisuuden arvonluoja ja inhimillisen pääoman tärkein aines. Innostavassa työpaikassa ihmiset haluavat tehdä parhaansa.

Innostavan työpaikan hyödyt
  • Yrityksen henkilöstölle tunnustus kertoo siitä, että yritys on onnistunut toimintansa kehittämisessä yhdessä henkilöstönsä kanssa.
  • Asiakkaille ja muille sidosryhmille tunnustus luo kuvaa hyvämaineisesta ja vastuuntuntoisesta yrityksestä.
  • Uusille työnhakijoille yrityksen henkilöstön kokema positiivinen työnantajakuva on vaikuttava viesti innostavasta ja tavoiteltavasta työpaikasta.

Lisää Suomen innostavimmista työpaikoista voitte lukea www.innostavimmat.fi

Lisätietoja: johtaja, henkilöstö ja viestintä Tiina Miettinen, puh. 030 395 5153