14.12.2017 08.24

Fingrid rekrytoi: intergaatioasiantuntija ja tietoturva-asiantuntija Helsinkiin

Tietoturva ja luotettavasti toimivat tietojärjestelmät ovat Fingridin ainutlaatuisen toiminnan ehdoton edellytys. ICT-ammattilaisemme vaikuttavat siihen, että Suomessa on valot päällä ja järjestelmät toimivat. Laaja-alaiset toimenkuvat, moderni tekniikka ja vakaa, mutta korkealle tähtäävä yhtiö tarjoaa  haastavia töitä nyt ja tulevaisuudessa.

Etsimme kahta ICT-ammattilaista vakituisiin työsuhteisiin Helsinkiin

Integraatioasiantuntija ICT järjestelmäpalvelut- yksikköön

Tehtäviäsi ovat:
- integraatioratkaisujen kehitys ja hallinta,
- integraatiotarpeiden koordinointi ja toteutusten suunnittelu ja hankinta,
- tietojärjestelmähankkeiden toteutus yhdessä muiden asiantuntijoiden ja palvelutoimittajien kanssa.

ICT järjestelmäpalvelut-yksikkö vastaa Fingridin tietojärjestelmäkokonaisuudesta, integraatioista ja ohjelmistorobotiikasta. Toteutamme mittavia järjestelmähankkeita niin Fingridin sisällä kuin pohjoismaisten kumppaneiden kanssa. Kehittyvä IT-toimintaympäristö, digitalisaatio ja IoT-ratkaisut vaativat integraatioratkaisuiltamme teknistä ketteryyttä, aktiivista kehittämistä ja vaikuttamista eurooppalaisissa ja pohjoismaisissa työryhmissä kehittämässä kantaverkkosektorin yhteisiä ratkaisuja Fingridin tarpeisiin.

Tekninen tietoturva-asiantuntija ICT tietoturva- ja tietoverkkopalvelut -yksikköön

Tehtäviisi kuuluu:
- haavoittuvuuksien hallinnan periaatteiden määrittäminen ja menetelmien kehittäminen,
- palvelinten ja työasemien tietoturva-asetusten kehittäminen ja yhtenäistäminen,
- osallistuminen käyttövaltuushallinnan periaatteiden ja menettelyjen, ja tietoturvapoikkeamien käsittelyprosessin kehittämiseen.

Tietoturvalla on tärkeä rooli Fingridissä. Yrityksen merkittävä asema yhteiskunnassa asettaa korkeat vaatimukset tietoturvan toimivuudelle. Tietoturva- ja tietoverkkopalvelut -yksikkö vastaa yrityksen hallinnollisesta sekä teknisestä tietoturvasta ja osaltaan takaa Fingridin toiminnan niin normaalioloissa kuin poikkeustilanteissakin.

Lisätietoa tehtävistä ja hakuohjeet löytyvät täältä. Hakuaikaa tehtäviin on 7.1.2018 asti.