Avoin työpaikka: asiakastoiminnan kehityspäällikkö
Haemme Helsinkiin asiakastoiminnan kehityspäällikköä haastamaan ja kehittämään asiakastoimintaamme.Tehtävästä
Tässä tehtävässä riittää innostavia töitä. Vedät mm. sähköisten
palveluiden, asiakaskokemuksen mittaamisen, asiakastoimintamallin kehittämisen
ja asiakasydintiedon kehittämishankkeita. Lisäksi osallistut yhtiön strategiatyöhön,
mittaamiseen ja riskienhallintaan.
Osaajan tuntomerkit
Olet itse innostunut asiakastyöstä, ja saat esimerkilläsi muut
mukaan. Olet positiivinen kehittäjäpersoona ja trendien tuntija, joka nauttii
ihmisten kanssa työskentelemisestä. Palvelumuotoilu ja muutosjohtaminen ovat
sinulle tuttuja. Pidät langat käsissäsi, vaikka päivät vaihtelevat ja kehityshankkeita
on useita meneillään. Verkostoidut vaivattomasti niin yhtiön sisällä kuin myös
sidosryhmiemme suuntaan.
Keitä me olemme?
Asiakkaamme ovat merkittäviä energia-alan toimijoita. Vaikutamme
jokaisen suomalaisen arkeen huolehtimalla siitä, että Suomi saa sähköä
häiriöttä nyt ja tulevaisuudessa, teemme töitä vihreän, hiilettömän
sähköjärjestelmän eteen. Meidät tunnetaan asiantuntevuudesta ja
kustannustehokkuudesta, mutta myös rohkeasta uudistumiskyvystä.
Tarjoamme mielenkiintoisen, haastavan ja vastuullisen tehtävän,
kilpailukykyiset edut, viihtyisän työympäristön nykyaikaisissa
toimitiloissamme, osaavien ja mukavien työkavereiden tuen päivittäisessä työssä
sekä mahdollisuuden kehittyä ammatissasi.