1.9.2017 10.25
Ajankohtaista

Avoin työpaikka: asiakasliityntöjen asiantuntija kantaverkkopalveluyksikköön Helsinkiin

Kantaverkkopalveluyksikkö vastaa asiakkaiden liitynnöistä kantaverkkoon sekä asiakkaiden sähkönsiirtopalvelusta kantaverkossa. Asiakkaiden tarpeet ohjaavat etenkin 110 kV kantaverkon kehittämistä. Yksikkö osallistuukin vahvasti verkonsuunnitteluun yhteen sovittaen asiakkaiden tarpeet sekä kantaverkon toimintavarmuus vaatimukset. Kantaverkkopalveluyksikön keskeisiä tavoitteita ovat tyytyväiset asiakkaat, tasapuolisuus, ja toisaalta laadukkaitten teknisten suunnitelmien, ratkaisuiden sekä ehtojen kautta saavutettava kantaverkon käyttövarmuus.

Tarjoamme asiakasliityntöjen asiantuntijatehtävää kantaverkkopalveluyksikössä Helsingin toimipaikassa. Tehtäviisi kuuluu ohjata, valvoa ja koordinoida uusien asiakasliityntöjen toteutusta kantaverkkoon tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden ja Fingridin sisäisten sidosryhmien kanssa. Oleellisena osana työtäsi on kehittää liittymisen teknisiä ehtoja, ohjeita ja dokumentaatiota.

Lue lisää tehtävästä rekrytointi-sivuiltamme ja hae 11.9.2017 mennessä.