29.6.2016 09.35

Fingridille korkeimman AAA-luokan tunnustus Peoplepower-tutkimuksessa

Fingrid Oyj on saavuttanut korkeimman luokituksen AAA viimeisimmän henkilöstötutkimuksensa tulosten perusteella. Fingrid on näin yksi Suomen innostavimmista työpaikoista vuonna 2016. Tämän tunnustuksen saavuttaa noin kuusi prosenttia suomalaisista yrityksistä, jotka ovat toteuttaneet Peoplepower®-henkilöstötutkimuksen. Tutkimukseen osallistuu vuosittain satoja suomalaisia yrityksiä. Fingridiläisistä kyselyyn osallistui yli 90 prosenttia, joten tulos edustaa koko henkilöstön näkemystä.
Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustus viestii, että Fingrid Oyj on panostanut toiminnan kehittämiseen kuuntelemalla henkilöstön näkemyksiä yritykselle tärkeistä asioista. Yrityksen henkilöstö on innostunut, motivoitunut ja omistautunut työskentelemään yrityksen päämäärien ja liiketoiminnan kasvattamisen puolesta.

Innostavan työpaikan hyödyt
Innostus tekee työstä mielenkiintoisempaa, hauskempaa ja luovempaa. Se tukee hyvinvointia ja jaksamista. Innostus synnyttää innovaatioita ja tuottaa tulosta. Innostava työpaikka on tulevaisuuden arvonluoja ja inhimillisen pääoman tärkein aines. Tällaisessa työpaikassa ihmiset haluavat ja voivat antaa parastaan.

Yrityksen henkilöstölle Suomen innostavímmat työpaikat -tunnustus kertoo siitä, että yritys on onnistunut toimintansa kehittämisessä yhdessä henkilöstönsä kanssa. Asiakkaille ja muille sidosryhmille tunnustus luo kuvaa hyvämaineisesta ja vastuuntuntoisesta yrityksestä. Uusille työnhakijoille oman henkilöstön kokema positiivinen työnantajakuva on vaikuttava viesti innostavasta ja tavoiteltavasta työpaikasta.

Alkuvuodesta Fingrid palkittiin myös yhtenä Suomen parhaista työpaikoista (Great Place to Work®Finlandin toteuttama tutkimus). Tuolloin Fingrid sijoittui tutkimuksessa sijalle 10.

Tiina Miettinen
johtaja, henkilöstö ja viestintä
puh. 030 395 5153

Kuva Fingridin henkilöstön valmennuspäivästä toukokuussa 2016. Kuva Timo Pyykönen.