Energia-alan brändikisassa Fingrid neljän parhaan joukossa
Kansainvälinen energia-alan brändikisa CHARGE 2016 huipentui palkintojenjakotilaisuuteen tiistain ja keskiviikon välisenä yönä kello 02 Suomen aikaa.Ensimmäistä kertaa järjestetyn energia-alan Branding Energy -seminaarin yhteydessä järjestettiin CHARGE 2016 -kilpailu alan toimijoille. Kisassa nähtiin hienoja ja uusia tapoja kertoa energiayritysten tarinaa. Seminaarissa kuultiin myös puheenvuoroja siitä, mihin ala on kehittymässä ja miksi alan toimijoiden tulisi kiinnittää brändiinsä huomiota.
Kilpailussa oli kaikkiaan kolme eri sarjaa. Fingrid oli mukana "paras sähkönsiirtobrändi" -sarjassa, ja selvisi lopulta neljän parhaan joukkoon. Voiton vei jakeluverkkoyhtiö Stedin Alankomaista. Parhaan energiabrändin tittelin vei Ovo, ja parhaaksi vihreän energian brändiksi valittiin Ecotricity. Fingrid onnittelee kaikkia voittajia!
Linkki kisan kotisivulle
Aikaisempi tiedote kisasta Fingridin sivuilla
Fingridin kisamateriaalin osana ollut brändivideo YouTubessa
Lisätiedot:
Marjaana Kivioja, viestintäpäällikkö, p. 030 395 5267