2.7.2012 08.00

Yhteisillä linjoilla maanomistajien kanssa

Fingrid jatkaa aktiivista yhteydenpitoa suureen sidosryhmäänsä eli maanomistajiin. Ensimmäistä kertaa julkaistussa "Yhteisillä linjoilla" -ilmoitusliitteessä kerrotaan ajankohtaisista maanomistajia koskevista asioista. Fingrid on mukana myös OKRA-maatalousnäyttelyssä Oripäässä 4.–7.7. ja metsäkonealan FinnMETKOssa Jämsässä 30.8.–1.9. Fingridin asiantuntijat vastaavat tapahtumissa mielellään kysymyksiin voimajohdoista, niiden vaikutuksesta ympäristöön ja työskentelyturvallisuudesta voimajohtojen läheisyydessä.​
Fingrid julkaisi 2.7.2012 Maaseudun Tulevaisuuden välissä 24-sivuisen ilmoitusliitteen "Yhteisillä linjoilla". Liitteen artikkelit käsittelevät mm. maanviljelijöiden toiveiden mukaan suunniteltua peltopylvästä, voimajohtohankkeiden YVA-menettelyä sekä puuston käsittelyä voimajohtojen läheisyydessä.

Yhteisillä linjoilla -liitteessä on julkaistu myös kaikille avoin turvallisuustietokilpailu Turvavisa, johon voi osallistua internetissä. Linkki kilpailuun löytyy verkkosivujen www.fingrid.fi etusivulta sekä Tiedä ennen kuin toimit -kampanjasivustolta www.hengenvaara.fi. Myös vastaukset kysymyksiin löytyvät kampanjasivustolta. Kilpailuun 31.7. mennessä oikein vastanneiden kesken arvotaan Husqvarna 240 e-series TrioBrakeTM -moottorisaha (arvo 299 €).

Voit vastata turvavisan kysymyksiin tästä linkistä.