7.1.2019 09.09

Fingrid tarjoaa mielenkiintoisia ja haastavia kesätyömahdollisuuksia

Fingrid palkkaa ensi kesäksi reilut parikymmentä kesätyöntekijää. Työtä on tarjolla eri alojen opiskelijoille usealla eri toimipaikalla ja yksikössä. Fingridin kesätyöhaku on avoinna 2.1. – 28.2.2019. Olemme alkuvuodesta mukana useilla rekrytointimessuilla ja osallistumme tänäkin vuonna Vastuullinen kesäduuni -kampanjaan.

Kantaverkkoyhtiö Fingrid tarjoaa kesäksi 2019 useita mielenkiintoisia, vastuullisia ja haastavia kesätyöpaikkoja energia-alan parissa. Tarjolla on tehtäviä muun muassa sähkötekniikan, ympäristöalan, ICT-alan sekä tiedonhallinnan opiskelijoille. Kesätyöpaikkoihin voi tutustua internet-sivuillamme osoitteessa fingrid.fi/rekrytointi, ja haku on voimassa 28.2.2019 asti.

Lisäksi olemme mukana seuraavissa rekrytointitapahtumissa, joissa voit tulla kysymään lisää kesätyöpaikoistamme:

• Kesätöihin!, Otaniemi Espoo 17.1.2019
  • Contact Forum, Messukeskus Helsinki 24. 1.2019
  • Duuniday 2019, Lappeenranta 29.1.2019
  • Yrityspäivät, Tampereen teknillinen yliopisto 7.2.2019

Fingrid osallistuu tänäkin vuonna Vastuullinen kesäduuni -kampanjaan, jonka tarkoituksena on haastaa työnantajat tarjoamaan nuorille enemmän ja laadukkaampia kesätyöpaikkoja. Olemme osallistuneet kampanjaan useana vuonna ja sijoittuneet aina vastuullisimpien kesätyönantajien kärkijoukkoon.

Henkilöstö- ja viestintäjohtaja Tiina Miettinen, Fingrid, puh. 030 395 5153

Henkilöstöpäällikkö Sonja Heiskanen, Fingrid, puh. 030 395 5193