12.11.2018 13.34

Avoin työpaikka: voimajärjestelmän suunnittelun asiantuntija

Tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä toiminnaltaan ainutlaatuisessa yhtiössä.

Suomalaisten hyvinvointi on yhä riippuvaisempaa sähköstä ja Fingridin tehtävänä on huolehtia siitä, että Suomi ja suomalaiset saavat sähköä joka hetki. Fingridiläiset voivat siis päivittäin nähdä työnsä vaikutuksen yhteiskunnassa ja ihmisten päivittäisessä arjessa.

Työn sisältö, itsenäiset työtehtävät, osallistumisen ja vaikuttamisen mahdollisuudet ja vahva yhteisöllinen me-henki tekevät Fingridistä yhden Suomen parhaista ja innostavimmista työpaikosta!

Etsimme tällä hetkellä voimajärjestelmän suunnittelun asiantuntijaa Helsinkiin.

Fingridin voimajärjestelmän suunnittelu - yksikkö vastaa kantaverkon pitkän aikavälin verkkosuunnittelusta sekä järjestelmäteknisestä suunnittelusta sisältäen mm. siirtorajojen, käyttövarmuuden ja vikavirtojen laskentaa.

Etsimämme henkilön vastuulla on verkostolaskentaselvitykset, erityisesti vikavirtaselvitykset ja maasulkuvirtoihin liittyvät selvitykset. Lisäksi tehtäviisi kuuluu voimajärjestelmän suunnittelun tehtävät ja työkalujen kehittäminen, erityisesti verkostolaskentaan käytettävien sovellusten kehittäminen ja ylläpito.

Lue lisää tästä tehtävästä täällä, haethan viimeistään 25.11.2018.