;
5.5.2017 08.40
Ajankohtaista

Avoin työpaikka: asiakastoiminnan kehityspäällikkö

Haemme Helsinkiin asiakastoiminnan kehityspäällikköä haastamaan ja kehittämään asiakastoimintaamme.
Tehtävästä
Tässä tehtävässä riittää innostavia töitä. Vedät mm. sähköisten palveluiden, asiakaskokemuksen mittaamisen, asiakastoimintamallin kehittämisen ja asiakasydintiedon kehittämishankkeita. Lisäksi osallistut yhtiön strategiatyöhön, mittaamiseen ja riskienhallintaan.
Osaajan tuntomerkit
Olet itse innostunut asiakastyöstä, ja saat esimerkilläsi muut mukaan. Olet positiivinen kehittäjäpersoona ja trendien tuntija, joka nauttii ihmisten kanssa työskentelemisestä. Palvelumuotoilu ja muutosjohtaminen ovat sinulle tuttuja. Pidät langat käsissäsi, vaikka päivät vaihtelevat ja kehityshankkeita on useita meneillään. Verkostoidut vaivattomasti niin yhtiön sisällä kuin myös sidosryhmiemme suuntaan. 
Keitä me olemme?
Asiakkaamme ovat merkittäviä energia-alan toimijoita. Vaikutamme jokaisen suomalaisen arkeen huolehtimalla siitä, että Suomi saa sähköä häiriöttä nyt ja tulevaisuudessa, teemme töitä vihreän, hiilettömän sähköjärjestelmän eteen. Meidät tunnetaan asiantuntevuudesta ja kustannustehokkuudesta, mutta myös rohkeasta uudistumiskyvystä.
Tarjoamme mielenkiintoisen, haastavan ja vastuullisen tehtävän, kilpailukykyiset edut, viihtyisän työympäristön nykyaikaisissa toimitiloissamme, osaavien ja mukavien työkavereiden tuen päivittäisessä työssä sekä mahdollisuuden kehittyä ammatissasi.
Miten eteenpäin?

Lue lisätietoja ja miten hakea rekrytointi-sivultamme. Hakuaikaa on 2.6.2017 asti.