21.11.2017 12.00
Sähkömarkkinat, Ajankohtaista

Sidosryhmätilaisuus pohjoismaisesta tasehallinnasta 24.11.

Fingrid järjestää perjantaina 24.11.2017 Postitalolla Helsingissä sidosryhmätilaisuuden pohjoismaisesta tasehallinnasta. Tilaisuudessa on mahdollisuus kuulla ja keskustella pohjoismaisten kantaverkkoyhtiöiden tasehallintaa koskevista erilaisista kannoista sekä siitä, miten asiassa on tarkoitus edetä. Tilaisuutta voi seurata myös verkossa.

Pohjoismainen kantaverkkoyhteistyö on viime kuukausina ollut paljon esillä julkisuudessa. Taustalla on Norjan ja Ruotsin kantaverkkoyhtiöiden Statnettin ja Svenska kraftnätin aloite pohjoismaisen päätöksenteon keskittämisestä ja uudesta tasehallintamallista.

Sidosryhmätilaisuudessa Fingrid avaa asian taustoja ja kertoo, mitä Ruotsin ja Norjan kantaverkkoyhtiöiden ehdotus merkitsisi Suomelle. Kerromme myös, miten Fingrid suunnittelee toimivansa asiassa lähikuukausien aikana.

Tilaisuuden aika ja paikka: perjantai 24.11. klo 12.30 - 15.30 / 18.00, Postitalon auditorio, osoite: Pääposti, Mannerheimintie 1 B, Helsinki

Tilaisuuden ohjelma:

klo 12.30 - 13.00 Kahvi
klo 13.00 - 15.30 Sidosryhmätilaisuus, tilaisuuden avaus Fingridin toimitusjohtaja Jukka Ruusunen
klo 15.30 - 18.00 Vapaamuotoista keskustelua glögin ääressä

Ilmoittautumiset: Ritva Öhman, ritva.ohman@fingrid.fi

Seuraa tilaisuutta verkossa ja osallistu keskusteluun: (24.11. klo 13 alkaen)

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoa pohjoismaisesta tasehallinnasta myös: Mikko Heikkilä, puh. 040 637 4720, mikko.heikkila@fingrid.fi