28.9.2018 13.49
Ajankohtaista, Kansainväliset uutiset, Sähkömarkkinat

Työpaja ja webinaari säätösähkön hinnoitteluperiaatteista

ENTSO-E järjestää työpajan sidosryhmille säätösähkön hinnoittelu- ja käyttöperiaatteista 16.10. Brysselissä.  Fingrid puolestaan järjestää webinaarin samasta aiheesta. Webinaarin aikataulu tarkentuu vielä, seuraa verkkosivujamme.

Eurooppalaisten kantaverkkoyhtiöiden yhteistyöjärjestö ENTSO-E järjestää sidosryhmätyöpajan säätösähkön hinnoittelu- ja käyttöperiaatteista. Kyseiset periaatteet ovat osa tasehallinnan verkkosäännön (EBGL) käyttöönottoa. Sidosryhmätyöpaja järjestetään tiistaina 16.10. ENTSO-E:n tiloissa Brysselissä.

Työpajaan pyydetään ilmoittautumaan perjantaihin 5.10. mennessä. Lisää tietoa työpajasta ja tarkemmat ilmoittautumisohjeet löytyvät ENTSO-E:n sivulta.

Lisäksi Fingrid järjestää suomenkielisen webinaarin säätösähkön hinnoittelu- ja käyttöperiaatteista. Se on suunniteltu pidettäväksi 23.10. Päivämäärän vahvistus, kelloaika ja webinaarin ilmoittautumisohjeet tiedotetaan myöhemmin verkkosivuillamme.

Eveliina Seppälä, eveliina.seppala(at)fingrid.fi puh +358 40 770 7598.