4.12.2017 12.30

Avoin työpaikka relesuojauksen- ja telekunnossapidon asiantuntija Ouluun

Fingridin Oulun yksikkö hakee relesuojauksen- ja telekunnossapidon asiantuntijaa. Yksikkö vastaa yhtiö omistaman sähköverkon kunnossapidon suunnittelusta sekä kunnossapitotöiden tilaamisesta ja toteutuksen valvonnasta. Lisäksi henkilömme on tiiviisti mukana sähköverkon investointi- ja perusparannusprojekteissa.

Fingrid on vastuullinen ja kansainvälisesti arvostettu toimija, joka tekee yhteiskunnallisesti merkittävää työtä vastaamalla Suomen kantaverkosta, sähkönsiirron selkärangasta. Yksi keskeisistä tehtävistämme on huolehtia kantaverkon kunnossapidosta ja rakentamisesta.

Kuluvan vuosikymmenen aikana tulemme rakentamaan noin 2500 kilometriä lisää voimajohtoja ja toistakymmentä uutta sähköasemaa. Fingridillä pääsee seuraamaan energia-alan murrosta näköalapaikalta. Työntekijöidemme laaja-alainen asiantuntemus on kaikkien fingridiläisten käytettävissä. Työntekijöitämme rohkaistaan itsenäiseen ajatteluun ja totuttujen ratkaisujen kyseenalaistamiseen.

Haemme Fingridin Pohjois-Suomen Oulun aluetoiminta-yksikköön vakituiseen työsuhteeseen 110-400 kV sähköasemien relesuojauksen- ja telekunnossapidon asiantuntijaa

Tehtäviisi kuuluu
• sähköasemien ohjaus- ja suojausjärjestelmien kunnossapidon suunnittelu ja tilaaminen,
• sähköasemainvestointien ja perusparannushankkeiden paikallisvalvonta, hanke-esitysten ja teknisten määrittelyjen laatiminen sekä dokumentaation ja suunnitelmien kommentointi edellä mainittujen järjestelmien osalta,
• vika- ja häiriöselvitykset sekä häiriötallenteiden analysointi,
• toiminnan kehittäminen asiantuntijatiimin jäsenenä.

Lue lisää täältä ja laita hakemus palkkatoiveineen 22.12.2017 mennessä.